FAQ
Hur registrerar jag mig för medlemskap?
För att registrera dig, besök vår hemsida och klicka på "Tjänster", därefter "bli medlem" för att skapa ett konto. Fyll i dina uppgifter och välj medlemskap.
Vad ingår i medlemskapet?
Som medlem får du tillgång till utbildningsmaterial, marknadsanalyser, trading-signaler och andra resurser som hjälper dig att förbättra din tradingförmåga. Detaljer om medlemskap finns under vår "Medlemskap" sektion.
Uppsägningstid? Ingen bindningstid hos Peak Trading.
Du kan säga upp ditt medlemskap när som helst genom att logga in på ditt konto, gå till "Inställningar" och välja "Avsluta medlemskap". Vänligen notera att ingen återbetalning ges för redan betalda perioder.
Hur säger jag upp mitt medlemskap?
Du kan säga upp ditt medlemskap när som helst genom att logga in på ditt konto, gå till "Inställningar" och välja "Avsluta medlemskap". Vänligen notera att ingen återbetalning ges för redan betalda perioder.
Kommer jag att bli debiterad när jag säger upp mitt medlemskap?
Nej, du kommer inte att debiteras för nästa betalningsperiod om du säger upp ditt medlemskap innan nästa faktureringstillfälle. Du kommer fortfarande ha tillgång till medlemskapets förmåner till slutet av den aktuella betalningsperioden.
Kan jag få återbetalning om jag inte är nöjd med tjänsten?
Vi erbjuder inte återbetalning för redan betalda perioder, men vi uppskattar din feedback. Kontakta oss om du har några specifika problem, så försöker vi hjälpa till att lösa dem.
Vad gör jag om jag har tekniska problem?
Om du upplever tekniska problem, kontakta våra traders via e-post, direkt i discord eller vårt supportformulär, så hjälper vi dig att lösa problemet så snabbt som möjligt.
Kan jag delta i live trading-sessioner?
Ja, våra premium-medlemmar får tillgång till live trading-sessioner där vi går igenom marknaderna i realtid. Du kan ställa frågor och ta del av analyser direkt under sessionerna.
Hur säkert är mina betalningar och personlig information?
Vi använder säkra betalningssystem via stripe och följer strikta integritetspolicys för att skydda din information. All din personliga data och betalningsinformation hanteras enligt de högsta säkerhetsstandarderna.
Hur får jag tillgång till utbildningsmaterialet?
När du har blivit medlem får du omedelbar tillgång till vårt utbildningsmaterial via din medlemsportal. Du kan hitta videoinnehåll, moduler, exempel och resurser under fliken "Utbildning" på din dashboard.
Hur ofta uppdateras utbildningsmaterialet?
Vi uppdaterar utbildningsmaterialet regelbundet för att hålla det relevant och aktuellt. Vi strävar efter att lägga till nya videor och material varje över tid och du får automatiskt tillgång till dessa uppdateringar som del av ditt medlemskap.
Finns det en minimi-period för medlemskap?
Nej, vi erbjuder inga långsiktiga bindningar. Du kan säga upp ditt medlemskap när som helst innan nästa faktureringsperiod. Betalning sker månatligen.
Vad händer om jag missar en live trading-session?
Om du missar en live session, behöver du inte vara orolig, alla sessioner & utbildning spelas in och du kan titta på inspelningen som finns tillgänglig för alla medlemmar efter sessionen.
Hur kontaktar jag kundtjänst?
Om du har tekniska problem, kan du kontakta våra traders direkt via discord eller via e-post Vi kommer att hjälpa dig att lösa problemet så snabbt som möjligt.
Får jag tillgång till en personlig coach eller mentor?
Ja, vårt premium-medlemskap inkluderar tillgång till enklare personlig coachning där vi svarar och guidar genom frågor, strategi eller andra behov och för att hjälpa dig att förbättra din trading.
Är det någon risk att använda trading-signaler?
Alla investeringar medför risker, och trading-signaler är inte garanterade. Det är viktigt att du själv gör din egen analys och använder riskhanteringstekniker som stop-loss och diversifiering för att skydda ditt kapital.